Ledig en fredakväll :)

Å vad skönt de är att vara ledig en fredakväll. Har jobbat idag och det har gått bra men har varit lite folk idag. Jag plockade upp en massa backar & kartonger med ölflaskor så min kropp tog stryk av de. RIktigt ont i benen gick jag av de. Inte så bra för min rygg att lyfta så tungt. Känner mig duktig. Har cyklat hela vägen till Götene i morse och hem från Götene idag. Så jag har fått motion.

Skönt att komma hem och maten stod på bordet. Då blir man verkligen glad :)
Blev tacos så de var gott.

NU blir det bara att ta det lugnt och vila tills imorgon. Man orkar inte göra så mycket nu för tiden ;)
Ha en bra kväll allihopa :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0