Läckö slott

ÅÅ vad skönt det har varit att vara ledig idag. Det har varit underbart väder. Gick upp kl 8 och var till barnmorskan och kollade lite. Tog prover och kollade vikten. Har gått upp 2 kg på 17 veckor. Så det är inte så mycket tror jag. Sen fick vi lyssna på bebisens hjärtljud. Dem var bra, den hade 140 och jag hade 70. Det var häftigt att höra.
Sen åkte vi hem och hämtade syrran och sen plockade vi upp erik på vägen. Vi åkte in till lidköping och åt mat innan vi åkte vidare till Läckö slott. Det var verkligen ett fint ställe. Häftigt slott tycker jag.
Erik, Syrran & Robban utanför slottet :)

Underbar utsikt från trädgården på Läckö slott :)
En gammal säng inne i slottet
Sen var vi ut till spiken och åt glass och sen spelade vi minigolf. Gick ju skitdåligt. Jag förlorade, men det var kassa banor tycker jag. Haha jag kom iaf 2:a igår. Erik var inte heller så glad för att det inte gick bra för honom idag. Han vann igår så han var rätt besviken.

Erik försöker bjuda johanna på en cigarett men hon tackade NEJ. Duktig flicka.
Efter minigolfen så åkte vi vidare och jag badade. De var riktigt underbart. Synd att det är så långgrunt i Värnen. Jag gick nog minst 400 meter eller mer och det var inte ens till knäna men jag la mig där och bara flöt. Jobbigt var det att gå tillbaka för att det blåste så mycket så de var kallt i luften.
Sen var det dags för att åka hem och laga mat. Blev grillat kött, färskpotatis, sallad, tzatsiki och baguett. Det var riktigt gott. Nu har vi suttit här på altanen och bara haft det bra hela kvällen. Solen har gått ner och nu börjar de bli kallt men de går ett tag till.
Imorgon börjar jag jobba kl: 6 på kvällen så jag kommer att ta de väldigt lugnt:) Åker nog in med hjärtat för vi ska skjutsa in David och Linda så vi åker nog in på babyproffsen och kollar om vi hittar en vagn. Finns ett ex antal hundra vagnar att välja på...Har hittat en men den kostar 7500 kr men tror att det blir en lite billigare. Får se vad de blir.
Ne nu börjar myggen bita mig så jag ska snart gå in.

Puss och Kram på er alla underbara och tack för gratulationerna.

Kommentarer
Postat av: annelie

Ååå vilken härlig dag :)

2010-06-23 @ 10:29:57
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0