Godmorgon!

Godmorgon!

Igår jobbade jag men först satt jag på jobbet och kollade på bröllopet för att jag var så tidig. Sen small de till och restaurangen var överfull. Jobbigast den kvällen var att de var ett möhippe gäng som hade bokat bord men det stod inte något i pärmen. Det var så konstigt. Dem var så arga. Jag var tvungen att försöka flytta på ett sällskap som hade suttit och ätit klart sin mat för länge sen. Men dem blev arga och sa att vi inte kunde ge bort deras bord. Men vi är tvungen att göra så att vi har 2 timmar på borden pga att det är så mycket folk som ringer och vill äta. Men iaf så blev dem jättesura på mig och de var inte roligt. Jag vill ju inte vara elak mot någon. Hon tyckte att jag hade varit otrevlig men jag menade ju inte att vara de. Möhippe gänget fick plats men dem var så sura och skulle ha kompensation. Dem fick 25 % på maten men dem ville att vi skulle bjuda på sprit men de får vi absolute inte göra. Jag tror inte att dem bokat bord för att det fanns inte med i våran pärm. Jag tror bara dem hade bokat för 5-kampen och bubbelpoolen i relaxen. Men men de löste sig iaf. Tur att det fanns några trevliga gäster iaf. :)

Var hemma vid halv 4 inatt så jag sov till kvart i 11 och nu ligger jag i sängen och ska vila en timme innan det är dags att göra en låda med lite mat som jag kan värma när jag kommer till jobbet. Börjar 4 idag och jobbar till stängning. Får se om de blir mycket folk men de tror inte jag en söndag. Vädret är så tråkigt och då blir det inte mycket.

Nu ska jag vila så jag orkar med dagen :) ha det bra allihopa!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0