Äntligen kväller!

Äntligen är det dags för att borsta tänderna och krypa ner i sängen. Idag har det varit en lång dag. Vaknade före 9 och sen har jag varit till läkaren i Skövde en sväng. Sen skulle jag ta bussen till Lidköping från Skövde, men stannade i Skara och åt lunch först innan jag åkte vidare in till stan och mot jobbet. Kom in till stan när klockan var halv 3 och jag skulle inte börja jobba förrän kl 6 så jag gick ner på stranden och la mig på en handduk och bara njöt i den underbara värmen som varit idag. Synd att jag inte hade någon bikini med mig. Hade jag haft de hade jag tagit årets första dopp i VÄRNEN men de får nog bli dem närmaste dagarna.

Sen var det dags att jobba. Fullbokat har det varit hela kvällen så jag har haft att göra. Men som tur fick jag gå hem först idag. Blev bara 4 timmars jobb men skulle ha varit ledig egentligen.
Nu är jag ledig imorgon så då ska jag in till en annan läkare imorgon. Sen ska jag köpa mig en ny cykel och en massa andra småsaker som behövs hemma.

Dags för sängen!

Natti natti

Puss & Kram


Bild på VÄRNEN och stranden vid campingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0