Ont ont ont...

Känns som det aldrig kommer bli bättre i ischias. Har haft ont länge nu. Vågar inte lyfta tunga saker som jag har gjort tidigare på jobbet. Har jobbat i helgen och det har varit rätt mycket att göra så nu har jag varit ledig igår och idag. Önskar att jag kunde åka utomlands nu. Känner att jag behöver den värmen i en veckan, men de blir inget med de iår. Får ju inte flyga efter v.28 och då har jag inte slutat jobba än. Börjar bli en påfrestning på ryggen nu för att jag ökar i vikt hela tiden. Nu när jag vägde mig för 2 dagar sedan var jag uppe i 68,2 kg. Har ju gått upp 4-5 kg från starten tror jag. Blir väl ett x antal till innan jag är klar. Hoppas verkligen jag går ner allt så jag inte får kämpa. Men promenader blir det om det inte är snöstorm ute.
Nu är jag i V. 21+3 = V.22 blir de. Bara 18 v kvar nu. De går fort de.

Snart får vi hämta vagnen. I slutet av juli eller början av Augusti :)

Dags att göra mig klar och sen ta cykeln upp till Götene och träffa barnmorskan.

Ha en bra dag allihopa.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0