Värkar

Inatt vid 3 började värkarna ordentligt. Jag har haft de riktigt jobbigt. Fick även ngn slags blödning. Tror att det kan ha varit för att hon kollade om jag var öppen så de drog igång eller så är det slemproppen som gått. Jag vet inte. Ska ringa in till förlossningen och prata med dem. Kl 6 imorse hade jag riktigt kraftiga värkar så jag duschade och tog 2 alvedon, sen blev det sängen. Sen har jag haft värkar hela dagen, men några har varit lugna men MÅNGA kraftiga.

Nu blir det tv:n ikväll så får vi se vad dem säger när jag ringer in till förlossningen.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annelie berg

SPÄNNANDE!!

2010-12-07 @ 20:34:57
URL: http://annelieberg.se
Postat av: susanne

håller tummarna hoppas att det e dax <3 <3 <3

2010-12-07 @ 20:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0