Fy vad ont jag har..

Fy vad ont jag har. Måste vara riktiga värkar. Kan knappt gå eller röra mig. Vill bara att det ska vara 3 minuter mellan så jag kan åka in. Dem ligger runt 4 nu. Sitter och klockar dem så får jag se om jag ska ringa till förlossningen igen. Ringde dem vid 11 och då sa hon att jag skulle ta 2 alvedon och sen en dusch och det har jag gjort sen har jag legat eller suttit i sängen och kollat på One tree hill. Springer på toa varje minut känns det som nu.
Fy när ska bebisen komma ut. Hoppas verkligen den kommer om några timmar.
Ska gå tillbaka till sängen och försöka vila innan jag ringer tillbaka till förlossningen och kollar vad dem säger.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0