Förlossningen

Ja då har jag varit in och besökt förlossningen idag då. Ringde och fick en tid idag eftersom att jag har haft så mycket sammandragningar och värkar och gått över 11 dagar. När jag kom in så gjorde hon en CTG kurva och den såg bra ut, sen så skulle vi vänta på en läkare och det tog 2 TIMMAR innan hon kom in till oss. Det var hemskt att sitta i de lilla vita rummet. FY!!! Så när hon kom så skulle hon kolla om jag var öppen. 1 cm var det så de var bara att åka hem igen. Men. Fick en ny tid att komma in på kontroll på fredag kl: 10 så hoppas de ser bättre ut då så att våran lilla plutt får komma till världen :)

Nu blir det en dusch och sen lägga mig i soffan och kolla på dansbandsbrudarna :)

Grattis svärmor på födelsedagen. Blev inte något barnbarn idag:(

Ha en fortsatt trevlig kväll

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Maria H

Där ser man! Det närmar sig med stormsteg... Nu är du snart mamma på riktigt Malin, en dag närmare. Jag misstänker att undersökningen kan göra sitt till också och senast lördag har ni eran bebis hos er! Kram och lycka till!

2010-12-06 @ 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0