Dåligt med uppdateringar...

Nu har det varit dåligt med uppdateringar här, men det är ju för att man har en del att göra med lilla Liam som blir en vecka imorgon. Kan inte fatta de. Det var exakt en vecka sedan jag blev inlaggd.
Liam sover rätt bra, men när han väl vaknar på natten kan det vara lite svårt att få honom att sova, men han är väldigt snäll. Det är bara när han är hungrig eller det är något i blöjan som han skriker.
Igår var vi till BB-vård i hemmet för att kolla honom och bli utskrivna. Han var jätteduktig. Allt såg bra ut, men han hade inte bajsat på 1½ dag så hon tog en termometer och sen började han bajsa. Vi köpte droppar som vi ska ha i ersättningen för att han ska få igång magen igen och det fungera nog. Sen var vi och handlade julklappar, men jag hittade inte allt jag skulle ha. Hoppas att jag hittar något imorgon. Hittade iaf en tomtedräkt till Liam, men jag tror att den kommer att vara för stor för honom.

Idag fyller jag år. Fick frukost på sängen av hjärtat, sen har jag bakat tårta & kladdkaka och nu ska jag snart börja med lunchen. Blir vofflor :) Sen ska jag baka lite risgodis.

Ha en fortsatt trevlig dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0