Dåligt med SÖMN!!!!

Godmorgon!

Inatt har jag sovit riktigt dåligt. Kunde knappt somna för att hjärtat har snarkat som bara den, sen så domnad jag bort i ena armen och hade en massa sammandragningar. Hade 2 kuddar under fötterna. Det ska tydligen vara bra om man är svälld som jag är. När jag väl somnat så vaknade jag av att jag var tvungen att gå på toa. Nu börjar jag verkligen bli trött på att vara gravid. Inne på 11 dagar över tiden nu....Hoppas verkligen att det sätter igång idag men de är väl ingen risk. Får väl vänta fram tills igångsättning.

Idag ska jag ta och vila en del och sen behöver jag nog tvätta och dammsuga lite också ifall att jag måste åka in.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: t

God morgon! :)

Starten på en ny vecka ;) Händer något skoj då?

Kramar:)

2010-12-06 @ 08:04:11
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0