4 december

Yttligare en dag över tiden...Igår kväll så hade jag riktigt ont och RIKTIGT KRAFTIGA SAMMANDRAGNINGAR, men dem har som vanligt avtagit till lätta Värkar :( Skulle ju inte bli förvånad om jag får värkar idag på dan nu när robban ska iväg på julbord och julshow i Lidköping ikväll, men han vet ju att han får ta det lugnt och åka om det händer något.
Det är många som har gissat på att den kommer imorgon den 5:e december på morgonen så jag får hoppas på att det stämmer för nu längtar jag efter våran lilla bebis =)

När vi vaknade i morse så var det en av katterna som hade kissat nere vid robbans fötter igen. Kan inte fatta varför dem gör de. Förra veckan kissade den stora katten i barnsängen. Det går ju att gå på lådan, men jag vet inte varför dem gör så.
Nu är det bara att tvätta alla sängkläder och täcken och madrasser. Så rolig början på en lördagmorgon eller inte :(

Nu ska jag fixa mig lite frukost sen fortsätta med tvätten..

Ha en fortsatt trevlig lördag :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0