21 december

Nu är det bara 3 dagar till julafton. Om 2 dagar kommer min familj ner från Gävle. Längtar verkligen efter dem :)
Under dem senaste dagarna har jag väl inte gjort så mycket. Vi har varit ute och köpt dem sista julklapparna. Vi har bara köpt till småbarnen och jag har köpt till min familj. Annars blir det så mycket utgifter. Vi brukar köpa en tjej och kille julklapp alla vuxna och sen lottar man. Det är ju också lite roligt =)

Igår så var jag ute och gick en sväng med Liam. Han somnade på en gång när vi kom ut. Riktigt skönt. Kanske inte var så bra för mig att gå så långt som jag gjorde för att jag fick ont där jag sytt så det blev inte jättemycket gjort hemma. Nu ska jag iaf försöka göra lite nytta. Har börjat tvätta och ska fortsätta med de innan BVC kommer hit och kollar Liam och pratar lite.

Ha en fortsatt trevlig dag =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0