Sparkar...

Ligger i sängen och känner hur bebben sparkar och rör sig :) Så underbart att kolla på magen.
Idag har jag inte gjort så mycket. Ätit frukost sen legat i sängen och ringt en massa samtal. Kollade upp bussarna hem från jobbet inatt. Har ingen som kan hämta mig så jag måste åka buss och en taxi vidare hem till oss. Vill verkligen inte cykla. Vågar verkligen inte göra de i byhålan. Vet ju inte vad man möter på för äckel. Sen är de inga lampor efter vägen så man ser inte mycket när man cyklar heller.

Igår så var vi ut och fixade en massa saker. Lämnade in lite saker på reparation i Mariestad, sen åkte vi vidare till Lidköping och lunchade. Robban släppte sedan av mig vid Jysk för att jag orkade inte följa med honom när han skulle kolla på jobbkläder. Så tråkigt. Jag gick och kollade på Jysk men hittade inget jag behövde sen så var jag och hälsade på sångerskan som spelade med Robban i Nova förr. Snackade lite grann, var så länge sedan jag såg henne :)
När hjärtat var klar var vi till dressman och lyckades få tag på en tröja som han ska ha ikväll på kräftskivan. Tråkigt att jag inte kan följa med men så är de när man jobbar helger.

Nu ska jag slöa en stund till innan det är dags för mig att göra mig klar och åka till jobbet.

Ha en trevlig dag allihopa :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0