Shopping i Skövde

Underbart att vara ledig i 2 hela dagar nu. Hade bestämt mig igår att jag skulle ta mig en tripp till Skövde några timmar idag för att shoppa :) Klockan kvart över 8 ringde hjärtat och väckte mig. Var så trött så jag tänkte nästan ligga kvar i sängen, men jag tog mig upp och åt lite frukost och fixade till mig snabbt sen cyklade jag till bussen. Den gick 09.10. Att jag hann med den. Jag var t.o.m där 10 minuter innan. Rätt snabb på att göra mig iordning på morgonen.

Jag har inte varit i Skövde så många gånger så jag kände mig lost när jag skulle leta reda på en frisör. Jag fick fråga mig fram, men lyckades fråga 2 som inte heller var från stan. Men hittade fram sen och fick tag på ett schampo och balsam jag ville ha.

Sen hittade jag en väska, vantar och anteckningsblock. Var ute för att hitta kläder också men orkade inte gå runt i stövlar på kullerstenarna så jag gick till en thairestaurang och åt lunch. Mums vad gott de var.

Tog bussen hem vid 20 över 12. Skönt att komma hem i tid. Har suttit och börjat sortera papper, men blir att fortsätta ikväll. Nu ska jag försöka göra lite mera nytta. Skulle behöva packa ner en massa kläder som jag inte använder och kan ha och även städa ur garderoberna, men de är ju så tråkigt. Måste få de gjort idag. Har iaf vattnat blommorna och tagit hand om disken.

Väskan


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0