Rörelser i magen!

Godmorgon eller förmiddag.
Har varit vaken sedan 10 men legat och slöat i sängen och kollat på film. När jag legat i sängen har bebisen rört sig mycket och sparkat. Idag syntes det att den tröck. :) Så häftigt att se och känna nu. Veckorna går så fort nu så snart är de dags för förlossning. Börjar bli nervös fast det är mindre än 16 veckor kvar.

Igår jobbade jag och de gick bra. Hade en del att göra men de var en rätt okej kväll. Bandet som spelade är ingen höjdare men vi överlevde kvällen.
Var hemma runt 3 så jag somnade efter halv 4 tiden. Var trött inatt men blev väckt när Robban klampade in kl kvart i 5 imorse, men kunde som tur somna om igen.

Dags att göra mig klar nu. Kanske drar iväg och kollar på en bil idag. Vi har kollat på en Volvo & Saab men vi kan inte bestämma oss vilken vi vill ha. Synd att dem inte finns i samma stad så de går fort att bestämma sig. En fanns i Lidköping och den andra i Skövde så de är ju tyvärr en bit emellan.

Ha en bra dag så höres vi
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0