Ont!

Äntligen hemma efter att ha jobbat. Har sådan värk i fötterna. Jobbigt att gå en hel kväll. Undra hur många steg jag gör på en kväll. Jag ska köpa mig en ny stegräknare och börja kolla hur långt jag går på ett arbetspass. Det är nog en del. Jag tror att jag inte har gått upp så mycket i vikt under min graviditet för att jag rört mig så pass mycket.
Idag så blev jag spådd. VD:n för företaget där jag jobbar på tog min förlovningsring och trädde den på ett snöre och sen höll han den över min handled. Om ringen snurrade så var de en kille och om den gick på en linje så var de en tjej. Den snurade i en ring så de är enligt honom en kille ;)
Får se vad de blir. Jag är så osäker än. Haha:P

Nu har jag ätit lite så de är dags att krypa ner i sängen.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: annelie

Gud så spännande att bli spådd!

2010-08-01 @ 10:44:51
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0