Helgen!

Fredag kväll var riktigt seg. Jobbade 4 timmar för att det inte fanns så mycket att göra. Fast det var ju rätt skönt att sluta kl 10 en fredakväll :)
Efter att jag hade gått hem så hade de varit en massa saker som hänt. En kille hade puttat en tjej ner i asfalten så ambulansen kom och hämtade henne, en kille hade stulit golfbilen som vakterna kör runt i på campingen på nätterna och sen när dem stängt var det en som var lite förvirrad och gått i kalsonger på minigolfbanan.

I lördags var vi på kalas hos hjärtats syster sen var det dags för att jobba. Kvällen gick bra men lite fylla var de och jag fick neka några sen var det en kille som blev sur för att han inte fick handla. Han hade inte fyllt 18. Bara 6 dagar kvar och då tyckte han att det var okej att handla i baren. Men är man inte 18 så får man inte handla.

Jobbade även igår mellan 15-21. Var en sådan seg dag. Jag gick och städade å så mellan dem enstaka gästerna som kom. Helt värderlös kväll.

Idag är jag ledig. Så skönt. Blir att pyssla lite hemma med tvätt och städa lite tror jag. Imorgon väntar jobb igen sen är jag ledig i 2 dagar. Underbart. På onsdag tror jag att det blir dans till Casanovas och Nova i Jönköping. Jag har nog inte dansat på 2 månader och de är nog dags nu. Blir nog bara att foxa. Orkar nog inte bugga så mycket nu när jag inte har ngn kondision och magen växer för varje dag :) hihi.
26+3 idag. Lite mer än 13 veckor kvar nu :) Så spännande :)

Dags att klä på mig och göra lite nytta. Försöka bli av med förkylningen som jag åkt på.

Puss och Kram

Idag v.26+3








Idag kom prenumerationsgåvorna från tidningen vi föräldrar. En gullig filt och dress


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0