Godmorgon:)

Klockan är inte mer än 07.20 och jag är vaken. Var verkligen inte sugen på att gå upp när klockan ringde vid 7. Har sovit dåligt inatt igen. Så jobbigt att jag inte kan få sova en hel natt utan att jag ska behöva vakna och gå upp på toa. Ja somnade i våran säng men sen vaknade jag och jag kunde inte somna om när han ligger där och snarkar bredvid mig..Så jag fick ta och lägga mig på madrassen istället, men den är ju inte den skönaste heller. Efter jobbet idag måste jag gå till apoteket och köpa nya öronproppar så jag kan sova. Måste kunna sova i sängen och inte behöva flytta på mig.
Nä nu måste jag göra mig klar om jag ska hinna med bussen.
Ha en bra dag allihopa.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0