Fångarna på fortet...

Nu är klockan 20.00 och fångarna på fortet börjar straxt :)
Idag tävlar Barnen mot föräldrarna. Kan bli roligt :)

Idag på dan har jag varit ute och rensat lite ogräs. Hyresvärdarna hade hackat upp de men lämnat så jag plockade upp allt idag, men det är jobbigt för mig att böja mig ner :(
Sen har jag tvättat och lagat mat.
Somnade även på soffan och vaknade vid 6 så då var det bara att fixa till varma mackor och kräm.

Nu håller bebis på och bökar. Sparkar och puffar hela tiden :)

Ha en trevlig kväll.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: annelie

säg hej till bebis i magen från mej! :)

2010-08-31 @ 21:17:13
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

2010-09-01 @ 10:08:19
Postat av: Malin

Ja jag har hälsat från dig :) FUll fart på "henne" nu också :) Jag tror ju de är en tjej :) Men vi får väl se..Kanske är helt ute och cyklar ;)

2010-09-01 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0