Biomys

Godmorgon!
Trött och mår inte alls bra idag. Vill verklien inte åka till jobbet för att jag har ont i halsen och snorig sen kliar de i ögonen. :( Vet inte vad de är förkylning som jag har dragit på mig igen :(
Igår var det en trevlig kväll i Skövde tillsammans med Christer & Ida. Vi gick först på Beck- LEVANDE BEGRAVD. Den var okej men inte den bästa beckfilmen. Efter de så blev det kinamat. 3 små rätter och friterad banan med glass. Var hur mätt som helst när vi klev ut från restaurangen. Såg ut som en köttbulle hela jag. Magen var verkligen uppsväld.

Nu ska jag göra mig klar och cykla iväg i skitvädret. Tror att det regnar ute idag :( Inte roligt de.
Ha en fortsatt trevlig dag
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: annelie

krya på dej! kan säga att här har det regnat två veckor i streck nu.. Kram!

2010-08-09 @ 13:09:29
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0