30/8-2010

Dags för sista jobbdagen idag innan jag är ledig 3 dagar och sen jobbar 2 och sen åker jag hem till Gävle igen :) Längtar verkligen efter ER hemma :)

I helgen har jag jobbat och det var så lugnt i lördags så jag gick hem redan kl 11. Rätt skönt att sluta tidigt en Lördag. Fick ju sova några timmar längre än jag hade räknat med. Igår så hade vi att göra på jobbet. Vi hade 56 pers från Nobina/swedbus som var och åt 2 rätters så vi hade verkligen att göra men det var skönt. Segt när vi inte har några gäster på dagarna. Började 12 och var klar halv 9 så de var lagomt de. Sen blev det slarvmat som vanligt på söndagarna. Pizza. Jag ska inte äta sånt för att jag får ont i magen:(

Idag börjar jag kl: 5 och tror inte at det blir så mycket folk. Blir nog så att vi stänger kl: 8 idag och är klar halv 9. Vardagarna är sega nu eftersom säsongen är slut. Igår var det 100 husvagnat/husbilar som checkade ut och åkte hem. Så nu börjar det verkligen märkas att det börjar bli höst.

Nu ska jag ta och slappa lite sen ta hand om lite saker hemma.

Ha en bra dag allihopa.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: annelie

Jag saknar dej!!

2010-08-30 @ 11:24:00
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

Jag saknar dig med Annelie :) Synd att vi går om varandra när jag väl åker till Gävle.. Måste försöka ses innan den lilla kommer :) hihi.

2010-08-30 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0