Uppe med tuppen...

Idag fick jag verkligen INGEN sovmorgon. Liam vaknade inatt hörde jag men sen somnade han om. Klockan kvart över 6 gick jag upp och gjorde välling och ville att han skulle sova en stund så jag fick sova mer, men nej de gick inte. Robban höll på att duscha, göra frukost å sånt innan han skulle till jobbet så då var det en pigg Liam som stod i sängen.
Det var då bara att kliva upp. Nu sitter han snällt och leker på golvet.
Idag blir det att fixa lite hemma sen så mammagruppen senare på eftermiddagen.
Har lite ont i magen också. Mensvärk typ. Kan vara förvärkar som spökar. Bebisen har varit riktigt vild igår kväll och det har varit en del fart idag också på H*n.

Ha en fortsatt trevlig onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0