Valborg

I fredags var det Robbans födelsedag :) Han jobbade på dan, men när han kom hem så blev det lite kalas. Hans mamma, pappa, syster, hennes sambo och dotter kom och firade Robban. Blev tacos och sen kladdkaka till efterrätt :)
Dagen efter så blev RObbans syster och hennes sambo dåliga. Dem åkte på kräksjukan. Deras dotter hade haft de 2 dagar innan. Jag var klantig och lät dem komma hit, men peppar peppar så är vi fortfarande friska :)
Dem åkte hem och Wilma stannade kvar hos oss några timmar. Senare på eftermiddagen blev hon hämtad. På kvällen så var det bygdegårdsfest. Liams farmor var hemma hos oss och passade honom.

Det var en trevlig kväll i bygdegården och mycket folk. Jag var hemma vid 2 och Robban kom efter halv 3. Jag somnade runt 3 sen vaknade Liam kl: 7 och åt mat sen låg han i våran säng. Han bara skrek och sparkade mig i ryggen så jag kunde inte sova. Var bara att gå upp klockan 8.
Vi åkte och käkade lunch på kinarestaurangen i Götene. Blev 3 små rätter med fritterad banan.
Mums va gott de var :)

Sen åkte vi hem och slappade en stund innan vi skulle tillbaka till bygdegården. Det var första maj firande där. En som vårtalade sen fika och sen uppträdde Maria Svensson som är med i talang 2011 :) Riktigt duktig på att sjunga.
Sen var det slappa i soffan. Jag var så trött så jag la mig i sängen kl 9. Sen fick jag sova till kvart över 6 då Liam åt mat sen somnade han om igen och vi gick upp halv 9. Underbart att få sova ut.

Idag har vi inte gjort mycket. Har fortfarande en förkylning som sitter i så jag har bara tvättat och plockat lite. Känns bäst att vila eftersom att jag ska iväg till Götene imorgon. 
Nu ligger jag med lilleman på magen. Han sover så gott.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0