Storstädning

Hej Hej!

Nu har jag blivit dålig på att uppdatera bloggen igen.
I helgen har jag varit mest hemma.

Lördag:
Vi åkte till Lidköping för att svärmor ville gå på torghandel, men det är bara en massa skit där. Tog en fika innan vi åkte hem igen. På kvällen hade vi en massa folk här på mat och det var riktigt trevligt :)

Söndag:
Det blev storstädning för mig. Hjärtat låg på soffan. Så nu fick jag klart hemma. Idag ska jag dammsuga igen eftersom att det dras in en massa grus hela tiden.
Sen gick vi iväg till ett vindskydd och grillade korv med en massa jägare. Riktigt skönt att sitta där i solen. Var en riktigt underbar vårdag igår :)

Inatt har jag inte sovit så bra, men kan ju inte sova bra varje natt.

Nu ska jag äta klart min frukost sen plocka ordning och slänga på en tvättmaskin. Tycker inte att jag gör ngt annat än tvättar. Jag hade bara några enstaka kläder kvar att tvätta igår men idag är den full igen. Låter som vi är en riktigt stor familj fast vi bara är 3 st. Konstigt.

Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0