Sprutan

Igår var jag upp till Götene för att det var en informationsträff om Småbarnsmat. Vi fick lite lappar med tips och recept. Liam ska börja med småportioner om 1 månad.
När jag skulle gå hem igår var det snöblandat regn. Det var stora flingor. Jag och vagnen var riktigt blöta när vi kom hem. Jag hade glömt regnskyddet :(

Liam vaknade som vanligt kl 6 och ville ha mat. Inte var han trött då så vi har varit vakna, eller vi la oss i sängen å halvsov en timme :) Riktigt mysigt. Inatt har han sovit riktigt bra. Han åt vid halv 10 sen sov han hela natten. :)

Nu ska jag fixa lite frukost sen göra oss klart och vandra upp till Götene för kontoll och spruta på lilleman. Idag får jag inte glömma skyddet till vagne för att det skulle tydligen vara lika skitväder didag också :( Kan ju hoppas att jag klarar mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötnosen där . Kul att vi är bjudna till dopet ! :)

2011-03-10 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0