Rullat

I torsdags var det ju sprutan för Liam. Jobbigt var det för mig också när han skrek som en stucken gris när dem sprutade in vaccinet :( Han var lite gnällig på dan, så han fick en alvedon.

I fredags så bakade jag bullar och kladdkakemuffins. Mums va goda dem var. Åt bara muffinsarna eftersom jag ska dra ner på allt fikabröd å annat socker. Fick besök av Malin och hennes Mathilda. På kvällen kom Robban hem så blev det kebab och en film.

Lördagsmorgonen så la vi Liam på morgonen och han rullade över till sidan flera gånger. Han börjar bli stor nu. Försökte sedan få se på film, men då vägrade han rulla.

Igår söndag när vi åt frukost la vi honom på rygg på en filt å då rullade han till sidan. De ligger han och gör nu också. Sen var vi till svärmor och svärfar på lunch. Var på eftermiddagen ut till Robbans gudbarn med sen julklapp och tidig födelsedagspresent. Liam fick kläder som han kommer att kunna ha när han är över ett år, men det är bra att få sånt. Sen fick vi låna en våroverall och en hoppgunga som man sätter i dörröppningen. Sen ska vi låna en gåsol av några andra :) Liam somnade vid halv 8 när vi gett han mat och satt honom i stolen för att åka hem. Han vaknade till lite när vi kom hem och han fick en ny blöja men somnade lika fort. Inatt sova han bra. Vaknade kl: kvar i 5 så jag har sovit rätt bra. Han fick mat då sen sov han en timme. Jag tog upp honom i sängen en stund och jag somnade om. Han låg säkert bara och snackade lite :)

Nu sitter jag och äter lite gröt. Vaknade med en sån TRÄNINGSVERK i kroppen. Men bra är de också :) Snart ska jag ge L mat och sen blir det att ta tag i tvätten och lite annat. Får se om jag tar och går till Götene idag. Skulle vara så skönt att komma ut en sväng :) Ska ju ut och röra på mig varje dag :)

Här har Liam rullat från rygg till sidan


Har varit ute på en promenad. Var skönt men blåste lite. Har nyss fått i mig mat så nu äter lillfisen :)

Ska försöka göra lite nytta sen. Är så sötsugen. Har inte ätit nå socker(fika,läsk,godi,chips) på 2 dagar men jag har bestämt mig att jag måste sluta så jag kan försöka bli av med några kg.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Det är ju så typiskt att man inte ska lyckas filma det man vill ;D jag har en knäpp hund här hemma som tror hon är förlamad till och från men jämt när jag ska filma det så slutar hon.. får snart köra med 24 timmars kamera haha

2011-03-15 @ 15:41:10
URL: http://misswkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0