3 månader

Idag är Liam 3 månader. Kan inte fatta de. Imorgon är det 3 månaders kontroll och vaccination. Känns inte roligt när han ska få sin spruta. Hoppas de går bra. :)

Idag vaknade Lilleman kl 6 och då var det bara att gå upp och ge honom mat. Inte ville han somna om. Så de var bara att sätta sig vid datorn en stund och äta frukost. Sen har jag tvättat 2 maskiner, dammsugit, torkat golven och vanttnat blommorna och klockan är bara 9. 
Ja då vaknade lilleman som har sovit en kvart. Han har inte långa sovstunder. Jag som tänkte göra mig klar innan jag ska gå till Götene på en föreläsning om småbarnsmat. Före de blir det en fika med Malin och milian. 

Ha en fortsatt trevlig dag 

Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0