Liam 6 månader :)

Igår så var jag hemma hela dagen. Har ju varit sånt dåligt väder så man har ju inte direkt velat gå ut. På eftermiddagen bakade jag en rabarber och jordgubbspaj och Malin, Anna och deras barn kom förbi.
Sen på kvällen åkte vi upp till Götene parken och dansade eller så mycket dans blev de inte. Två foxtrotlåtar under 3 timmar, men roligt att träffa folk, kolla på andra och lyssna.

Idag blev Liam hela 6 månader. Kan inte fatta att det var så länge sedan som jag låg på förlossningen och BB. Han är så stor nu min prins.
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Liam tog sovmorgon till klockan var nästan 10, sen har jag tagit hand om tvätten, städat avlopp och lite andra småsaker. Det är så kvavt ute så man orkar ju inte göra så mycket. Funderar på om jag ska ta och gå ut med Liam, men de ska ju bli regn eller de har stått att det skulle komma på fm men har inte sett en droppe eller hört ngn åska som dem sa.

Ikväll blir det bara mys med familjen. Äta upp pajen från igår :)

Ute och promenerar i gåstoeln på altanen


Liam på dans


Premiärbadar i nya poolen den 3/6


En trött liten kille :)


Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0