Dagen D

Idag blev det tidig uppgång. Halv 7 :( Inte var jag så pigg då. Åt lite frukost och sen fick Liam. Jag lät honom gå runt i gåstolen en stund på morgonen medans jag fixade och donade lite. När jag sedan skulle byta på honom så märkte jag att han hade bajat utanför :( Hela hans ben var kladdigt och under fötterna. Det måste ha varit så att ngt hamnat på golvet och han klivit och åkt runt i de. Var en del att torka upp. Sen var det bara att stoppa in honom i duschen också. Inte så rolig morgon men sen blev de iaf bättre. Uträttade några ärenden i Götene innan vi åkte och lunchade.

Nu på eftermiddagen så har dem varit och hämtat katterna eller en är kvar som ska hämtas ikväll. Lite jobbigt att bli av med dem men skönt på ett sätt.
Den som är kvar nu går och funderar på vart dem andra har tagit vägen och mamman letar också nu men de blir ju så.

Nu ska jag ta och leka lite med katten som är kvar och sen blir det lite mat för Liam.



Den söta hankatten bor kvar här nere i Götene hos en familj.

Hon bor i Lidköping

Hon bor i Mariestad

Hon bor i Örebro


Saknar redan gobitarna :)
Men som sagt kan man ju inte ha 6 katter. Räcker med dem 2 större.

Imorgon ska vi lämna Liam hos farmor för första gången över natten. Vi ska upp till Västerås på 40 års kalas. Usch va jobbigt de kommer bli att lämna honom imorgon, men kan ju inte ha med honom.

Ha en fortsatt trevlig fredakväll

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0