Barnfri och 40 års kalas

Gick upp tidigt för att packa iordning. Jag och Roban skulle åka upp till Skultuna (ligger utanför Västerås) på 40 års kalas och jag skulle vara utan Liam en hel dag+natt. Hmm hur skulle de gå.
Vi åkte till svärmor vid 9 för att äta frukost och lämna Liam. De var jobbigt men gick rätt bra endå. Trodde de skule vara värre. På vägen upp stannade vi och åt lunch i Arboga sen bar det vidare.
Vi hade bokat ett rum på ett brukshotell i Skultuna. Riktigt fint och UNDERBAR personal som jobbade där. Vi checkade in och sen gjorde vi oss klara för kalaset.

Det var ett trevligt kalas. Jag kände inte en enda person, men hittade några att prata med. Under kvällen var det tipspromenad, mat, lekar, å massa annat skojj.
Vi gick till hotellet vid 1 för att vi skulle ju köra hemåt igår (söndag).
Jag sov riktigt bra. Somnade nästan på en gång när jag la mig i sängen.

Vi hade beställt frukost till kl:9 och när vi kom ner hade dem dukat ut allt på vårat bord. Vi var dem enda gästerna den dagen. Riktigt gott var de.
Sen packade vi ihop och åkte hemåt igen.

När vi kom hem till svärmor blev Liam glad. Sken upp som en sol. Ååå vad jag hade saknat min lilla prins.

Idag är det städdag för mig. Hade en full tvättkorg och sen ska de dammsugas, dammas och torkas golv. Måste ju städa inför midsommar när mamma och pappa kommer ner. Längtar som bara den efter dem nu.

På torsdag jobbar Robban sista dagen sen har han semester HELA 2 veckor. Inte länge men de får bli att han tar lite senare också. Vi ska ner till Udevalla ¨på husvagns semester med ett annat par sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Dags att fortsätta med STÄDNINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0