Badkillen =)

Idag så vaknade lilleman tidigt. Halv 6 var han hungrig. Han fick en flaska sen somnade han om igen. När klockan var halv 8 så ringde min telefon. Jag flög upp ur sängen och in till köket för att svara. Då var de Susanne som ringde och berättade att hennes lilla Isabell hade kommit till världen kl 5 imorse :) Så roligt, nu vill jag till Gävle och träffa dem :)
Det var ju ingen ide att ligga kvar eftersom Liam inte ville sova mer. Åt en stadig frukot sen var det bara att ta tag i tvätten och städa upp lite.
Efter lunch somnade Liam så då passade jag på att lägga mig ute i solsängen. Jag somnade som vanligt, men skönt var de.

När jag vaknade så hjälpte robban mig med att göra ren Liams pool så jag och lilleman kunde bada i den. Han är HELT VILD när han badar. Men det var riktigt skönt att svalka av sig lite.
Han blev så trött av värmen så han somnade en stund nu så jag ska passa på att börja med maten. Blir att grilla idag också som vi gjort i 5 dagar i sträck nu.







Nu ska jag börja med maten.

Hoppas ni har en bra dag :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0