V.27

Igår fick jag en del gjort. Det blev riktigt fint hör hemma. Damma, dammsög och torkade golvena fast Liam var vaken. Han skriker när jag tar fram dammsugaren.
Senare på eftermiddagen så lekte vi lite på golvet. Han blir så glad när man sitter med honom och pysslar med saker.

Senare på kvällen var vi bara så sega så vi satt och kollade på skilda världar sen somnade vi.


Idag så trodde jag att jag skulle få sova en stund, men de kunde jag ju glömma. Liam ville inte somna om halv 7 så de var väl bara att kliva upp. Han åt nästan ingen välling heller idag. Han brukar få i sig nästan en hel flaska.

Tvättmaskinen går nu för fullt. Jag ska ta hand om lite saker här hemma innan jag beger mig in till Lidköping och handlar lite presenter. Min bror fyller år idag så ska köpa ngt till honom och syrran har fyllt. 

Liam kan inte sitta still idag. Han ska klättra HELA TIDEN och sladdarna ska han vara på också. Jag tror jag blir galen idag.

Imorgon bitti åker vi upp till Gävle och hälsar på min familj och sen ska jag försöka hinna träffa Maria och Sofia. Saknar er tjejer <3

Nu är jag i v 27. Bara 13 veckor kvar. Kan inte fatta att tiden går så fort. H*n sparkar som bara den nu. Är verkligen full fart på kvällarna nu eller när jag sätter mig och slappar.

Idag letade jag efter ett presentkort och när jag kollade i en kasse så hittade jag min laddare till kameran. Den har varit borta jättelänge. Nu ska de fotas extra mycket =)

Om man ska ta och göra lite nytta så man kommer iväg idag :)

Ha en fortsatt trevlig torsdag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0