Bvc 8 månaders kontroll

Nu har jag varit upp till Bvc med Liam. Killen växer som han ska. Följer kurvan riktigt fint. Han vägde nu 8980g och 72cm lång.
När vi var där så kröp han runt och klättrade på allt inne i rummet när jag och min bvc sköterska pratade. Jag fick med mig en massa broschyrer om olyksfall och nummer man ska ringa till giftcentralen om dem får i sig något farligt.
Sen fick jag även en lapp där jag fick hämta ut "De små barnens bok" på bibilioteket. Passade även på att skaffa mig ett lånekort. Har ju inget så nu kan ju jag gå och låna lite böcker till mig och Liam.

Lilleman somnade när vi cyklade hem så nu ligger han i sängen och sover. Ska försöka passa på att göra lite nytta innan han vaknar.



Ha en fortsatt trevlig dag :)

 


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Oj min lilla tjockis väger 9200 och är 65cm lång :P har fått sina två sprutor så är lite trött just nu, stackarn.

2011-08-23 @ 17:42:36
URL: http://misswkg.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj hon ha verkligen växt :) Vad ger du henne för mat ;) Ja jag kan förstå att hon blir trött. Hoppas hon slipper feber. Liam var också lite trött och grinig men slapp iaf febern.

2011-08-23 @ 19:11:03
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0