Snart dags för kvällsmat..

Snart är det dags för kvällsmat, eller blir väl när hjärtat ringer och säger att han är påväg från jobbet. Då är det bara att ställa sig och börja laga köttfärssås och spagetti. Börjar kurra i magen.
Bebise har sparkat eller puffats lite nu iaf. Skönt då vet jag iaf att den lever. Man blir ju orolig när man inte känner fosterrörelser.
Jag la mig idag på em i sängen och kollade på film, sen somnade jag och vaknade när klockan var halv 5. Har iaf dammsugit rummen där katterna skitar ner så får jag ta dem andra imorgon.

Ska försöka sätta mig med min sambo ikväll och kolla över listan inför Ullared också..

Ha en fortsatt trevlig kväll

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0