FROST!

Kikade ut genom fönstret nyss när jag vaknade och såg att det var frost på gräsmattan. Är bara +1 idag. Burra vad kallt och jag som ska ut och cykla idag, men de borde ju ha blivit lite varmare tills kvart i 1. Nu sitter jag och äter frukost och kollar ut över åkrarna. Riktigt fint när solen lyser och det är vitt på marken.

Ska på Unga föräldrarträff idag. Hoppas de blir roligt. Vi sitter bara och pratar. Är väl inte de roligaste man kan göra,men är man ensam hemma så kan man ju åka dit och vara social :)

Nu ska jag få lite ordning här hemma :)

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-09-29 @ 09:56:49
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tjenare, vad göres? :)

2010-09-29 @ 10:29:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Malin

Sandra & Lucas: Ne jag gör inget alls. Ska sova snart..

2010-09-29 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0