Värkar

Igår var vi över till hyresvärdarna på Brunch. Riktigt mysigt. Var där i 4 timmar och pratade om allt möjligt. När jag satt där började bebisen böka rätt mycket och jag fick värkar. Det var ibland starka och ibland svaga.

Efter att vi varit där åkte vi hem till Robbans syster och hennes sambo och kollade när dem höll på fixa i lägenheten som dem ska hyra och då fick jag jätteont. Det tröck neråt. Då var klockan efter 3. Vi åkte sedan in till Götene och handlade och köpte med oss pizza och då var det värre. När vi kom var klockan runt halv 5 och då hade jag kraftiga värkar. Kunde nästan inte gå. Gick nästan i fosterställning och fick stanna efter några steg. Jag trodde verkligen att det var dags för att åka in till förlossningen. Tog mig en varm dusch och en alvedon så det började släppa men under 3 timmar hade jag så ONT. Så det blev då ingen förlossning igår. Ringde inte ens in eftersom dem avtog och blev lätta mensvärkar bara.

Idag har jag pysslat lite här hemma. Har gjort julfint. Nu är nästan allt klar. Så skönt att det är fixat eftersom man inte vet när den lilla tänker komma ut :) Den kan ju komma vilken dag som helst. Nu trycker den på igen och rör sig :P

Har även varit ute och gått 2 km och det var riktigt skönt. Skulle vilja gå ut igen men nu börjar det mörkna på så då vill jag inte gå ut själv.

Vi har varit och handlat mat och 2 fina julstjärnor så nu är det mysigt hemma :)
















Fuskade även så vi åt mat ute. Blev filé oscar och klyftpotatis.

Fixade även E-legitimation så jag kan fixa med försäkringskassan på nätet istället för att skicka en massa papper fram och tillbaka :)

Nu ska jag ta fram dammsugaren och sen ska vi koka glögg och bara ta det lugnt. Blir bingolotto senare ikväll.

4 dagar kvar nu :)

Ha en fortsatt trevlig söndag

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0