Snökaos!!

Är verkligen snökaos. Har verkligen snöat hela dagen och fortsätter under natten. Hoppas de avtar snart. Det har tagit över 2 timmar för robban att komma hem eller mer för att han är inte hemma än. Vanligtvis tar det en halvtimme, men det var en trafikolycka som stoppade allt. Det har varit massa avåkningar här nere och sen har det varit inställda bussar å tåg. Jag undrar hur mycket snö de har kommit men det är säkert 1-2 dm.

Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta kolla på tv. Har en bebis i magen som sparkar. Skulle inte bli förvånad om den väljer att titta ut när det är sånt skitväder ute. Sen har jag sammandragningar också så man vet ju aldrig...Hoppas den håller sig tills torsdag iaf när robban är ledig.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0