Jag ser det snöar..


Jag ser det snöar, jag ser de snöar de var väl roligt hurra :)
Vaknade halv 10 idag och det var helt vitt på marken. Måste ha snöat några timmar. Det snöar fortfarande jättemycket :) Underbart men hoppas de ligger ett tag nu då så de inte blir slask imorgon.






Här bor vi :)


Idag blev det tomtegröt och skinkmacka till frukost :) Mums va gott de var. Kändes som en julmorgon när man sitter och äter och kollar ut genom fönstret. Sen ett tänt ljus på bordet. Nu längtar jag verkligen till första advent :)



Nu blir det lunch och sen plocka lite här hemma. En tvättmaskin kommer väl gå och sen så kryper jag ner i sängen och kollar på en film. Har fortfarande lika ont i ryggen idag. Nu får du komma ut så jag slipper värken :(

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Men vad mysigt!

2010-11-09 @ 14:53:41
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0