Danskväll igår :)

Igår var det ju dans till Blender. Före de blev det fika hos christer. Vi var ett gäng som var där. Sen satt jag en del på dansen eller rättare sagt hela kvällen. Jag foxade 4 låtar med hjärtat och buggade 2 med erik. Var verkligen tungt att bugga, men det är ju inte konstigt att röra sig med 15 kg extra på kroppen som man verkligen inte är van med :P Snart är dem BORTA hoppas jag :)

Idag är det TVÄTT och STÄD som står på schemat. Men ska ta de lugnt mellan så jag inte sätter igång ngt nu när Robban är så långt bort. :P

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: annelie berg

Hahah passa på o njut medan du är ensam :) Det gör jag!

2010-11-01 @ 11:01:27
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Malin

Ja jag gör de ibland :) Men rätt tråkigt att vara hemma själv också..Ska bli roligt att träffa dig sen när du har tid att komma ner :) Kramkram

2010-11-02 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0