Ultraljud nr 3

I natt har det verkligen varit varmt, men har iaf sovit ganska bra. Varit upp 1 gång i natt för att gå på toa och stänga av stefan och krister som robban kollar på innan han somnar, men 2 minuter efter att han startar den så får jag stänga av. Så drygt att göra de nästan varje natt.
Nu på morgonen har jag fixat en massa papper som ska in till försäkringskassan. Nästan alla är ifyllda och jag ska skriva och berätta hur min arbetsdag ser ut, hur mycket jag lyfter å en massa mer. kan säga att om man räknar de jag bär tror jag att jag kommer upp i flera hundra kg. För det blir ju så när man bär 50 tallrikar in och ut(100 st) är nog nästan 100 kg. Dem ligger nog på minst ett kg/tallrik. Sen ska det lyftas diskbackar med glas som ska till baren å de är nog minst 10 upp till 20. Svårt att säga vad dem väger men de är också felra kilon. Bara en kanna kanske väger 1,5 lr jag har ingt vägt den så jag vågar inte chansa. Sen kommer alla tunga ölbackar, vinkartonger och dem är tunga. Plocka upp en leverans är inte roligt. Det var då minst 45 kartonger/backar med öl & sider sen en massa vin. Efter de hade jag så ont i kroppen. Hoppas jag får ihop en bra berättelse och att jag får en ersättning för att jag har det väldigt tungt på jobbet.

Nu ska jag göra mig klar. Idag ska Robbans syster följa med mig på ultraljud för att han jobbar. Hon kommer tycka de blir spännande för de var ju 1 ½ år sedan hennes Wilma föddes så de var ett tag sen sist. Kommer att bli spännande. Hoppas dem ser de dem ska idag, för sist var den vild och de gick inte att se en av njurarna. Haha.

Ha en bra dag så hörs vi och sen kommer de en bild på den lilla krabaten :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0