Tutbingo!

Hej hopp nu har jag varit duktig och tagit hand om lite saker här hemma. Har packat upp kartongen med bebiskläderna jag köpt och lagt de i en av byrålådorna. Måste köpa en ny byrå som jag kan ha min kläder i sen när den lilla skrutten dyker upp :)
Sitter nu och väntar på att robbans kompis rickard ska hämta mig för att han, jag, hans syster och robbans syster maria ska åka på tut bingo. Har aldrig varit på de förr men det kommer nog bli roligt de. Hoppas jag kan kamma hem några kronor. Skulle vara bra för snart ska vi hämta barnvagnen och det är ju några kronor kvar att betala på den. Sen skulle de vara skönt om jag kunde få lite till min kassa för shopping i Ullared i september eller oktober. :)

Ha en trevlig kväll så skriver jag väl när jag kommer hem och berättar hur det gått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0