Segt!

God förmiddag. Idag har jag varit och tagit ett blodprov som jag skulle gjort igår men då orkade inte jag, sen när jag kom hem så la jag mig i sängen och somnade. Sov i en och en halv timme för att jag var så trött. Tror att det är något ämne som saknas i kroppen eftersom att jag är så trött om dagarna. Men vet inte vad de kan vara. SKa ringa barnmorskan och kolla. Kanske är någon vitamin eller så. Nu sitter jag och äter lunch. Orkade inte laga ngt så de fick bli pan pizza och sen blir det något mellanmål innan det är dags för att cykla ner till Götene och ta bussen och åka och jobba. Ikväll är det kareoke kväll igen. Lite trött på de för att de är så högt ljud så man hör inte vad gästerna säger och sen låter de så illa när vissa sjunger. Kareoken håller på mellan 18-20 för barn och sen från 20-01 för vuxna, så ikväll blir det sent.

Igår gick de bra på jobbet. Vi hade jättemycket gäster men det flöt på riktigt bra. Inte fick dem vänta så speciellt länge på maten heller. Inga sura miner på gästerna.
Blev så lugnt vid 11 tiden och vi hade städat de mesta så jag fick gå hem halv 12. Kändes så onödigt att vi skulle vara 5 st för att vänta på att dem sista skulle lämna restaurangen.
 Ha en bra dag allihopa
Nu är det dags för en vila.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0