Regnet bara öser ner!

ojj vad det regnar idag. Kommer bli riktigt blöt när jag ska ut idag. har ju iaf ett stort paraply men det hjälper väl inte ändå.

Igår var det jobb och det var mycket att göra. Var ju fint väder så det är inte konstigt,men idag tror jag de blir lugnare pga att det regnar som bara den.
Blev så less på vissa gäster igår som bara var dryga. När vi stängde så skulle jag plocka av ett bord och ville bara ha med mig glas men då var de en dryg norrman som skulle ställa på ketchupflaska och ljuslyktor och salt och peppar på min bricka så jag blev förbannad på honom. Men han bara hånflinade åt mig. Sen staplade dem glas på varandra. Hans fru också. sen när jag gick in med den så fanns det en bricka kvar så den började han ställa upp alla lyktor och salt och peppar på den istället. Han gick t.o.m och hämtade på andra bord innan han skulle gå hem. Vilken jävla idiot kan jag säga. 45 års åldern som beter sig som en 3 åring.
skulle han komma tillbaka idag skulle jag bli förbannad.

Nu ligger jag i sängen och kollar efter en ny telefon. Har nog hittat en sony eriksson som jag ska köpa imorgon. Om ett tag så ska jag ta fram något att äta. Börjar halv 7 idag så de är skönt att vila lite. Min ischias är inte bra. Har fortfarand ont så de är inte roligt.

Ha en bra dag allihopa.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0