Nyvaken

Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sedan så jag har nyss fått i mig lite flingor och fil. Har lagt mig i sängen igen för att jag är lite trött. Jag har sovit men vaknat två gånger och varit tvungen att gå upp på toa. Sen ska man somna om och de tar ju några minuter. Sen har jag drömt en massa mysko drömmar. Drömde att jag inte födde en bebis utan en kanin och var chockad. Fy de var läskigt de. Tänk om man skulle göra de. Blää. Men sen somnade jag om 1 timme igen och vaknade sedan av ett rejält åskväder igen. Regnade och mullrade en massa, men skönt att vi har fått regn i 3 dagar nu. Behövs verkligen.
Idag ska jag se till att få iväg alla papper till försäkringskassan och a-kassan om jag får tag på dem jag ska få tag på.

Ha en bra dag så hörs vi.
Kram på er alla.


Magen V. 20+4

På bilden ser den rätt stor ut, men jag tycker jag har rätt liten ;)
Men bebisen är ju 25 cm lång så nu börjar den verkligen växa.
Måste köpa nya byxor till jobbet. Kan knappt ha mina som jag har nu...

Kommentarer
Postat av: annelie

ååå fina magen :)

2010-07-13 @ 16:34:39
URL: http://annelieberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0