Nyvaken!

Idag var jag verkligen trött när jag skulle kliva upp. Kom hem sent från Tutbingon igår sen kollade vi på en film och då blev det sent så jag tog sovmorgon. Sen har jag även vaknat 3 gånger och varit tvungen att besöka toan. Jobbigt att man ska vakna mitt i nätterna. Sen ska jag somna om och har en sambo som ligger på rygg och snarkar. Det går igenom mina proppar. Jag vill ju inte ha dem i för att jag får så ont i öronen men vad ska jag göra. Jag måste ju få sova för de får jag inte göra när den lilla dyker upp. I natt funderar jag på att lägga mig i ett eget rum så jag får sova utan proppar. Måste verkligen få sova en natt utan att bli väckt av honom. Men jag komme väl ändå att vakna mitt i natten och springa. Jobbigt men så är de ju :(
Nu ska jag göra mig klar för att åka in till Lidköping. Ska försöka få tag på ett par svarta mammabyxor som går över magen med resår som jag kan ha på jobbet, men jag har inte hittat några. Är verkligen ett stort MÅSTE nu. Får ju ont av dem jag har för att dem klämmer så hårt.

Sen är det dags för jobb nu i 5 dagar igen. Hoppas på en lite lugnare vecka men de tror jag inte de blir.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0