Ny telefon!

Nu har jag varit och kollat upp bebisen :) Den lever. Hjärtat slog för fullt och sen hörde man hur den sparkade. Hjärtljuden var höga och det är nog en tjej. Jag har hela tiden fått för mig att det är en kille men jag tror nu är det är en liten tjej som växer i magen :)

Efter jag varit där tog jag bussen in till Lidköping för att kolla efter ett par byxor som jag kan ha på jobbet men jag hittade inga :( Måste leta vidare. Mina har blivit för små och sitter så tight nu så de behövs något som nästan går över magen.
Sen så har jag varit ute efter en ny telefon för att den jag har är ju inge bra alls. Hör knappt vad folk säger ibland när man pratar i den. SÅ nu blev det en
SONY ERICSSON XPERIA X10 mini pro :)



Ha en trevlig kväll allihopa!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0