Härligt väder...

Nu har jag nyligen vaknat, tog mig sovmorgon till nästan 10 idag, men igår var det längre. Är ju så trött för att jag har fortfarande så ont och vaknar av att jag måste upp mitt i natten och gå på toa. Det är så jobbigt. Först att bara ta sig ur sängen är inte så lätt när ischias bara strular. Önskar verkligen att det blir bättre så jag orkar göra något hemma. Snart ser det väl ut som en soptipp här hemma. Nä inte riktigt men det börjar bli dammigt och en massa smuts på golvet.

Idag ska jag åka och jobba efter att ha varit ledig i 2 dagar så nu väntar 5 dagars jobb. Hoppas jag klarar de. Är jobbigt att jobba långpass ibland med värk, men bara att bita ihop. Har ju ungefär 10 veckor kvar på min anställning så de blir att jobba dem sen blir jag hemma för att jag orkar nog inte lyfta mer när magen växer på sig. Det blir ju tyngre och tyngre och jag kommer inte komma förbi och fram mellan alla borden..Men så är de.

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi kanske fram emot inatt.

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0