Fixa och dona lite innan kvällspasset!

Igår var jag ju tvungen att cykla till Götene för att jag skulle till apoteket och sen ta bussen. Det var verkligen helt svart på himmelen och jag var rädd när jag cyklade. Hörde en massa muller. När jag kommer in i Götene börjar de vräka ner och jag skulle parkera cykeln och blev helt dygn sur. Inte roligt alls. Såg ut som en dränkt katt. Sen åkte telefonen i backen, men den klarade sig. Lite blöt men den höll som tur var. Ska ju ha den ett halvår till har jag tänkt tills abonnemanget går ut. Som tur var slapp jag ta bussen till Lidköping. Robban var i närheten så jag fick åka med honom i lastbilen. Jobbade kväll och hade ont. Var hemskt att gå när man verkligen har ont.

Idag skulle jag ha varit ledig men jag gick in och tog Fridas kvällspass. Skulle behöva vara hemma hela dagen för att städa & tvätta, men hinner med 2 maskiner iaf och sen ska jag snart sätta mig och fixa havandeskapspaperna. Ska bara skriva rent berättelsen hur en arbetsdag kan se ut för mig. Sen så fixa lunch och sen är det bara att cykla iväg och jobba kväll. Jag ska nog bara in 5 timmar eller så för att jag jobbar frukost imorgon så då får jag gå först.

Ha en bra dag.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0