Farsan!

Ojj vad trött jag var i morse när klockan ringde halv 6. Inte är jag van att gå upp då, sover ju minst till varje morgon om jag inte börjar tidigt. Morgonen började bra, men sen vid halv 9 tiden fick jag nog ett rejält blodsockerfall så jag var tvungen att sätta mig ner och få i mig ngt att äta och dricka. Gick över efter ca 10 minuter men det är så läskigt när de blir så.
Sen har dagen gått bra. Var rätt lugnt idag på dagen, men när jag skulle äta lunch så smällde de till och de ramlade in en massa folk, men det är som vanligt de. 
Klockan halv 4 en halvtimme innan jag slutade så låste sig spelmaskinen så jag fick ringa svenska spel suporten och det löste sig efter ett tag, men var rätt irriterad där ett tag. Men men det gick över.

Åkte sedan hem till Götene och gick in på ica. Hyrde fikmen FARSAN & köpte lite onyttigt godis så nu är magen full. Lagade även iordning fisk, gurka & gräddfil med gräslök. Mums de var verkligen smarrigt.
Filmen var roligt. Trodde robban skulle komma hem och se den med mig men han kom hem nu så jag fick kolla på den själv men de gick bra de me. Har ju den lilla i mig som rör sig lite nu känns de som :) Åååå vad jag längtar efter honom/henne :)

Ligger i sängen nu och har så ont i benen och i svanken och andra ställen runt omkring där. Blev väl när jag gick hem från bussen.

Nu väntar en helg med arbete, sen blir det ultraljudet på måndag. :) Ska verkligen bli roligt de. Nu när den är större och bråkar runt mer och sparkar syns nog.

Ha de bra puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0