Efter solsken kommer regn.

Ja idag har jag och mia varit på ultraljud. Kom dit en halvtimme för tidigt och väntade, Hoppades på att få komma in i tid, men klockan tickade iväg och 25 minuter efter inbokad tid fick jag komma in. Inte bad dem om ursäkt för att jag fick vänta heller, tyckte jag att dem borde ha gjort. Hjärtat såg bra ut och lika njurarna, lite svårt att se den ena pga att den ligger och rör sig så.  men de enda som inte var bra var hon som gjorde ultraljudet. Hon berättade inte så mycket sen pratade hon tyst och bröt på tyska tror vi. Dem kollade hjärtat och det tog en jävla tid. Hon hade även en praktikant med sig som var lite speciell. Han hade inte så stor koll på allt han såg. Så nu blir det inget mer ultraljud. Nu ska bebisen växa och bli stor dem sista 19 veckorna.

När vi åkte hem stannade vi och köpte glass. Mumsit var de.
När jag kom hem la jag mig ute i solen och somnade i 2 timmar, men vaknade några gånger också. Hörde muller och gick och kollade. Var helt svart på andra sidan huset så jag gick in och började med maten. Efter några minuter stod de som spön i backen. Nu har vi fått regn 2 dagar i rad. Behövs verkligen. Gräsmattorna är helt uttorkade.

Nu är det snart dags för en dusch. Äter lite nu sen så ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på någon film. Börjar inte förrän 5 imorgon så hinner nog med att göra lite saker imorgon på dan.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0